logo
دقیقه

ربات VIP آقای سرمایه

ربات VIP آقای سرمایه
25 آذر 1402

ربات تلگرامی سرمایه گذاری

امروزه به دلیل گسترش فضای دیجیتال و همچنین تمایل افراد بسیاری به فعالیت در بازار ارز دیجیتال، نیاز است تا به صورت پیشرفته تری سیستم فعالیت در این بازار سازماندهی شود. بنابراین در تیم آقای سرمایه قصد بر این شد که ربات تلگرامی سرمایه گذاری ایجاد شود تا شما بتوانید به سهولت در راستای پیشرفت در ارز دیجیتال قدم بردارید اما لازم است تا مزیت و نحوه کار با این ربات به شما آموزش داده شود. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آنچه که باید درباره ربات VIP  آقای سرمایه بدانید!

ربات‌های ارز دیجیتال، که اغلب به عنوان ربات‌های معاملاتی یا تجاری شناخته می‌شوند، برنامه‌های کامپیوتری پیشرفته‌ای هستند که بر اساس الگوریتم‌ها و معیارهای خاصی که توسط تریدرها یا سرمایه‌گذاران تنظیم شده‌اند، به صورت خودکار دستورات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را اجرا می‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند میزان دقت بالا و سرعتی را در انجام معاملات ارائه دهند که اغلب برای انسان‌ها غیرقابل دسترس است. زیرا آن‌ها قادرند در کسری از ثانیه، داده‌های بازار را تجزیه و تحلیل کرده و معاملات را بر اساس سیگنال‌های معاملاتی و استراتژی‌های پیچیده اجرا کنند، که این امر می‌تواند به بهبود در عملکرد کلی سرمایه‌گذاری کمک کند.

ربات تلگرام مستر سرمایه

ربات تلگرامی سرمایه گذاری مستر سرمایه

ربات تلگرام مستر سرمایه

ربات‌های آموزشی در حوزه ارز دیجیتال به کاربران کمک می‌کنند تا درک عمیق‌تری از بازارهای مالی دیجیتال و نحوه معاملات را بدون ریسک از دست دادن سرمایه کسب کنند. این برنامه‌های تعاملی، که اغلب با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین طراحی شده‌اند، به کاربران اجازه می‌دهند شبیه‌سازی‌های معاملاتی را انجام دهند تا بتوانند بدون قرار گرفتن در معرض خطر واقعی، مهارت‌های لازم برای تجزیه و تحلیل بازار، خرید و فروش، و مدیریت ریسک را توسعه دهند. در تیم آقای سرمایه می توانید آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  مارکسیسم چیست؟

هدف استفاده از ربات سیگنال

همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح داده شد؛  هدف از ساخت  این ربات برای سیگنال دهی به افرادی که تمایل به حضور در این بازار دارند، بوده که می تواند به افراد برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کمک بسیاری کند. در ادامه لازم است به صورت مفصل بخش های مختلف این ربات را به شما معرفی کنیم. در بخش زیر آموزش های لازم مربوط به ربات VIP آقای سرمایه پرداخته خواهد شد.

آموزش ربات سیگنال دهی VIP آقای سرمایه

در این بخش از مطلب، قصد داریم به شما قسمت های مختلف ربات را جهت سهولت در کاربری معرفی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید:

منوی اصلی ربات

همانطور که در عکس ذیل مشاهده می کنید؛ منو اصلی ربات شامل بررسی اشتراک ویژه کاربر، فراموشی رمز عبور، بررسی و شارژ کیف پول، فرصت ها و مشاوره سرمایه گذاری و همچنین ارتباط با پشتیبانی و آموزش کار با ربات برای شما در نظر گرفته شده است.

منو اصلی ربات VIP

منو اصلی ربات VIP

آموزش ساخت حساب کاربری در ربات سرمایه گذاری

قبل از اینکه کیف پول خود را شارژ کنید باید حساب کاربری داشته باشید. برای این کار ابتدا وارد کیف پول من شوید. در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید و پس از آن رمز عبور تعریف کنید. هنگامی که موجودی 0 تومان را مشاهده کردید یعنی حساب شما ساخته شده است.

آموزش ساخت حساب کاربری در ربات سرمایه گذاری

آموزش ساخت حساب کاربری در ربات سرمایه گذاری

افزایش موجودی در ربات VIP آقای سرمایه

در بخش افزایش موجودی شما می توانید با انتخاب مبلغ پیشنهادی، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید  تفاوت طلای آب شده با سکه در چیست؟

پس از گذراندن مرحله قبل، گزینه افزایش موجودی اضافه خواهد شد. یکی از مبلغ های زیر را باید انتخاب کنید:

500,000 تومان | 1,500,000 تومان | 2,000,000 تومان | 2,500,000 تومان | 3,500,000 تومان 

بعد از انتخاب مبلغ، باید روش پرداخت را انتخاب کنید.

افزایش موجودی کیف پول ربات vip

افزایش موجودی کیف پول ربات vip

  1. کارت به کارت: شماره کارت به شما داده میشود، حتما پس از کارت به کارت روی پرداخت کردم بزنید و عکس فیش واریزی را در ربات ارسال کنید.

    افزایش موجودی با کارت به کارت

    افزایش موجودی با کارت به کارت

  2. پرداخت با ارز دیجیتال ترون (TRX): مبلغ تراکنش به ترون برای شما محاسبه می شود و آدرس ولت درج شده باید واریز کنید.

آدرس ولت :

لطفا به این نکات قبل از پرداخت توجه کنید 👇

🔸 در صورت اشتباه وارد کردن آدرس کیف پول، تراکنش تایید نمیشود و بازگشت وجه امکان پذیر نیست.

🔸 هر کیف پول فقط برای یک تراکنش قابل استفاده است و درصورت ارسال مجدد ارز امکان برگشت وجه نیست.

🔹 هر تراکنش 20 دقیقه معتبر است بعد از منقضی شدن تراکنش به هیچ عنوان مبلغی به کیف پول ارسال نکنید.

⭐️پس از واریز بین ۳ الی ۵ دقیقه صبر کنید، سپس روی دکمه چک کردن بزنید.⭐️

پرداخت با ارز دیجیتال ترون

پرداخت با ارز دیجیتال ترون

دریافت اشتراک ویژه VIP

برای اینکه بتوانید اشتراک ویژه دریافت کنید؛ لازم است وارد منو اصلی شوید و “اشتراک ویژه VIP” انتخاب کنید. اگر از قبل اشتراک داشته باشید می تواندی آن را تمدید کنید، همچنین اگر از قبل اشتراک داشته باشید مانده اعتبار به شما نشان داده می شود. اما اگر تا حالا اشتراک ویژه نداشتید روی “خرید اشتراک ویژه” کلیک نمایید.

خرید اشتراک ویژه

خرید اشتراک ویژه vip

خرید و شارژ حساب اشتراک ویژه VIP

برای خرید و شارژ اشتراک ویژه ابتدا اگر کد تخفیف داشته باشید می توانید آن را وارد کنید یا اینکه گزینه کد تخفیف ندارم را انتخاب کنید.

کد تخفیف اشتراک ویژه

کد تخفیف اشتراک ویژه

در این مرحله باید یکی از پلن های اشتراک ویژه را انتخاب کنید:

  1. اشتراک ویژه یک ماهه: 1,400,000 تومان
  2. اشتراک ویژه دو ماهه: 2,300,000 تومان
  3. اشتراک ویژه سه ماهه: 3,200,000 تومان
پلن های اشتراک ویژه

پلن های اشتراک ویژه

برای خرید و شارژ فقط یک راه وجود دارد، اینکه کیف پول خود را شارژ کنید.

روش پرداخت اشتراک ویژه

روش پرداخت اشتراک ویژه

نکات لازم جهت استفاده از ربات سیگنال دهی VIP

  • سیگنال ها برای کسانی ارسال میشود که اشتراک ویژه داشته باشند؛
  • زمان اعتبار هر تراکنش در ربات، 20 دقیقه می باشد و پس از 20 دقیقه تراکنش منقضی می شود و بعد از گذشت این زمان آدرس ولت های ارز دیجیتال و مبالغ آن منقضی شده و قابل استفاده نیستند
  • میزان شارژ کیف پول باید با مقدار انتخاب شده از طرف شما، یکسان و برابر باشد؛
  • در صورتی که در هنگام انجام عملیات دچار مشکل شده اید؛ می توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

مشاوره سرمایه گذاری آقای سرمایه

شما می توانید از طریق این ربات و همچنین وبسایت این تیم، در نحوه سرمایه گذاری و انتخاب بازارهای مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت، راهنمایی دریافت کنید. مشاوران خبره این مجموعه می توانند شما را به سمت پیشرفت در این حوزه سوق داده و سرمایه خود را چندین برابر کنید.

درصورتی که نیاز به دریافت راهنمایی دارید؛ می توانید در ربات vip، در بخش مشاوره سرمایه گذاری، با مشاوران ارتباط گرفته تا برای سرمایه گذاری تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

فرصت های سرمایه گذاری ربات VIP

در این ربات سیگنال هایی برای بازارهای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار داده می شود؛ و شما را در راستای آشنایی با بهترین بازار سرمایه گذاری راهنمایی می کند. در این بخش می توانید فرصت ها  و سیگنال های مناسب سرمایه گذاری را دریافت کرده و سپس با کمک مشاوران این تیم، به سرمایه گذاری بپردازید.

سخن نهایی

ربات سیگنال دهی VIP یکی از ربات های تخصصی در حوزه ارز دیجیتال بوده که می تواند به شما در سرمایه گذاری در این حوزه بسیار کمک کند. لازم به ذکر است که این ربات همچان در حال تغییرات بوده و امکانات ویژه تری به آن اضافه می شود. در صورتی که در هنگام عملیات پرداخت یا هنگام کار با ربات VIP دچار مشکل شدیده اید؛ می توانید با پشتیبان  که دسترسی آن داخل منو اصلی قرار گرفته است؛ مطرح کنید. با تیم آقای سرمایه می توانید سرمایه گذاری در سکه و آموزش سرمایه گذاری در طلا را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

14 + سیزده =